Op onze Facebookpagina staat actuele informatie over Kids Point.

Klik hier om naar onze Facebookpagina te gaan

Wat is Kids Point?
Kids Point is een evangeliesatieproject waar kinderen elkaar ontmoeten en het gezellig met elkaar hebben. Dit alles met het evangelie van Jezus Christus als uitgangspunt. Kids Point is een feest voor de kinderen:  We beginnen met een gezamenlijk, eenvoudig hapje eten. Hierna gaan we zingen, dansen, toneelspelen, sporten, spelletjes doen of creatief bezig rondom een Bijbels thema.

Elk seizoen staat een nieuw thema centraal. Kids Point prikkelt kinderen om na te denken over actuele onderwerpen en onderwerpen waar ze in de praktijk van alle dag mee te maken hebben. Ze ontdekken hoe actueel de Bijbelse boodschap is.

Enthousiaste vrijwilligers vangen de kinderen op. Er zijn vrijwilligers die een hapje en een drankje  verzorgen, vrijwilligers die de kinderen begeleiden tijdens de verschillende programmaonderdelen en vrijwilligers die de programma’s inhoudelijk bedenken en uitwerken.

Voor wie is Kids Point?
Voor alle kinderen uit groep 1 t/m 8

Waar is Kids Point?
In Kerkelijk Centrum ‘De Regenboog’ in Drielanden, Biezenplein 1. De ingang is aan de achterzijde van het gebouw.

Wanneer is Kids Point?
De feesten vinden plaats op de vrijdagavond van 18.00-19.30 uur. De deur gaat open om 17.45 uur. Op onze Facebookpagina staan de data van Kids Point. Klik hier om naar onze Facebookpagina te gaan

Brengen en halen
Bij binnenkomst melden de kinderen zich bij de inschrijftafel. Daar noteren we de namen van de kinderen en  -indien nog niet bekend- hun telefoonnummer. Zo weten we wie er aanwezig zijn en wie we kunnen bellen in geval van nood. Rond half 8 is Kids Point afgelopen. Ouders zijn bij het brengen, en bij het halen vanaf 19.20 uur welkom om een stukje sfeer te proeven van het feest. Er is dan ook gelegenheid om met de vrijwilligers contact te hebben over het verloop van het feest.

Kosten
De toegang is gratis maar Kids Point maakt natuurlijk onkosten. Uw vrijwillige bijdrage is dan ook zeer welkom! Dit kan tijdens de Kids Pointavonden in de daarvoor bestemde giftenpot. U kunt ook een gift overmaken naar: Bankrekening NL03 FVLB 0226120252 inzake Kids Point. Wij zijn dankbaar voor elke gift.

Beeldmateriaal:
Tijdens Kids Point worden regelmatig foto’s en filmopnames gemaakt. Bij deelname aan Kids Point geeft u toestemming deze foto’s en/of filmpjes op onze site te plaatsen. Mocht u daar bezwaar tegen hebben, dan kunt u dit aangeven bij de leiding.

Contact met Kids Point?
Hebt u vragen, opmerkingen of wilt u meer informatie ontvangen, dan kunt u een e-mail sturen naar kidspoint@gmail.com. U kunt ons ook volgen via Facebook: www.facebook.com/kidspointharderwijk. Op deze facebookpagina staat alle actuele informatie over Kids Point.

Vrijwilligers
Kids Point draait volledig op vrijwilligers. We zijn op zoek naar vaders, moeders, oma’s, opa’s en anderen die zich vijf (of een aantal hiervan) avonden per jaar willen inzetten tijdens Kids Point. Het is alleen het helpen tijdens de Kids Point avonden. Verder ben je geen tijd kwijt voor voorbereidingen of iets dergelijks.

Ook zoeken we mensen die het leuk vinden om te helpen bij het voorbereiden van de Kids Point avonden en het uitdenken van de thema's. Iets voor jou? Wordt dan lid van het kernteam.

Vrijwilliger en/of kernteamlid worden? Mail dan naar kidspoint@gmail.com.

Organisatie
Kids Point wordt georganiseerd door Interkerkelijk Harderwijk, onder verantwoording van Hervormde Wijkgemeente de Regenboog en  Protestantse Wijkgemeente de Regenboog.